News Blog

Ενημερωθείτε άμεσα για όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο των ανελκυστήρων...

ΑΡΧΙΚΗNEWS BLOGΕνημερωτικά Άρθρα" Οι δώδεκα μύθοι του ασανσέρ " Μύθος 11ος: Όσο το πατάς έρχεται...

" Οι δώδεκα μύθοι του ασανσέρ " Μύθος 11ος: Όσο το πατάς έρχεται...

Σε πατώ και κοκκινίζεις, τι να φανταστώ...;

Έχετε καθυστερήσει στην εργασία σας και βρίσκεστε μπροστά στον ανελκυστήρα του σπιτιού σας...Πατάτε το κομβίο της κλήσης για να καλέσετε τον θάλαμο, το κομβίο κοκκινίζει αλλά ο ανελκυστήρας καθυστερεί...Πατάτε και ξαναπατάτε το κομβίο με την ελπίδα να εξυπηρετηθείτε άμεσα όμως ο ανελκυστήρας σας επιμένει να καθυστερεί...Διάφορες σκέψεις περνάνε από το μυαλό σας...Να πατήσω πιο πολλές φορές; Να πατήσω πιο δυνατά; Να πατήσω παρατεταμένα;


Άραγε, βοηθάει κάτι από όλα τα παραπάνω;

 

1) Πάτημα μόνο μια φορά αρκεί?


Εξαρτάται την τεχνολογία του ανελκυστήρα...Στην αρχή του άρθρου αναφέραμε πως το κομβίο μετά το πάτημα κοκκινίζει - συνήθως γίνεται κόκκινο αλλά μπορεί να συναντήσουμε και άλλα χρώματα όπως μπλε ή πράσινο - αλλά αυτό συμβαίνει στους ανελκυστήρες αυτόματης λειτουργίας, στους οποίους αναφέρεται και το παρόν κείμενο. Στους ανελκυστήρες απλής λειτουργίας, οποιοδήποτε πάτημα του κομβίου ενώ είναι αναμμένη η ένδειξη κατειλημμένος, πέφτει στο κενό. Σε ασανσέρ αυτόματης λειτουργίας -τα οποία έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν τις κλήσεις στη μνήμη τους και να τις εκτελούν βάση του αλγόριθμου εξυπηρέτησης με τον οποίο έχουν προγραμματιστεί - η επιβεβαίωση ότι η κλήση έχει ληφθεί υπόψιν από τον εγκέφαλο λειτουργίας και βαίνει προς εκτέλεση εξασφαλίζεται όταν ο το κομβίο φωτίζεται μετά το πάτημα και παραμένει αναμμένο μέχρι να έρθει ο θάλαμος. Έτσι όσο το κομβίο παραμένει φωτεινό, οποιοδήποτε επιπλέον πάτημα του δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα...

 

2) Γιατί καθυστερεί να έρθει ο ανελκυστήρας αφού έχει καταχωρηθεί η κλήση;

 

Οι αιτίες της καθυστέρησης εξυπηρέτησης μιας κλήσης από τον εγκέφαλο του ανελκυστήρα, είναι δυνατόν να οφείλεται σε διάφορες αιτίες. Μια βλάβη στο κύκλωμα ασφαλείας - κάποια πόρτα δε κλείνει σωστά ή ένα stop "κόβει" - θα καθηλώσει τον θάλαμο χωρίς να είναι δυνατόν να κινηθεί για οποιοδήποτε λόγο. Ακόμα, μπορεί ο ανελκυστήρας να απασχολείται από άλλους χρήστες, εξυπηρετώντας πολλαπλές κλήσεις που προηγούνται της δικιάς μας, ή ακόμα και να έχουμε κατάσταση "ψευδοβλάβης" δηλαδή κάποιος χρήστης να έχει αφήσει μια πόρτα ανοιχτή ή να έχει κόψει το stop του θαλάμου με σκοπό να δεσμεύσει τον ανελκυστήρα για δικιά του εξυπηρέτηση...Τέλος μπορεί να πέσετε και στο παράθυρο χρόνου όπου το ασανσέρ συντηρείται από το συνεργείο των τεχνικών, σύμφωνα με το υποχρεωτικό πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης, όπου και ο ανελκυστήρας είναι δεσμευμένος για λόγους ασφάλειας. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να είστε υπομονετικός και ειδικά στην περίπτωση της βλάβης θα πρέπει να ενημερώσετε το γραφείο συντήρησης του ανελκυστήρα ώστε να τους κοινοποιηθεί η απενεργοποίηση του ασανσέρ και να δρομολογηθεί η αποκατάσταση του προβλήματος.

 

 3) Ας πατήσω εγώ παραπάνω φορές το μπουτόν, δεν κουράζομαι...μπορεί και να πιάσει...

 

Εντάξει...καταλαβαίνω πως όταν βιάζεστε δεν είστε στην θέση να σκεφτείτε όλα τα παραπάνω και πόσο μάλλον να είστε υπομονετικοί...Ενστικτωδώς και από ανάγκη εκτόνωσης της έντασης σας πατάτε και ξαναπατάτε τα μπουτόν κλήσης, πολλές φορές μάλιστα εφαρμόζοντας χαρακτηριστική πίεση. Ακόμη, καταλαβαίνω πως σε μια κατάσταση στρες, το λιγότερο κακό που μπορείτε να κάνετε είναι να επαναλαμβάνετε το πάτημα του μπουτόν του ανελκυστήρα...στο κάτω κάτω δε "πονάνε"! 

Δυστυχώς για σας "πονάνε"... Ειδικά τα σύγχρονα μπουτόν με το χαρακτηριστικό ελαφρύ πάτημα αλλά και γενικότερα τα μπουτόν, είναι σχεδιασμένα για ένα συγκεκριμένο μέσω όρο πατημάτων, οπότε γίνεται κατανοητό πως τα ανούσια πατήματα του κομβίου οδηγούν γρηγορότερα σε μη αναστρέψιμη φθορά άρα στην ανάγκη αντικατάσταση τους με το ανάλογο κόστος για σας...

 

Καλό είναι λοιπόν να είμαστε περισσότερο " ευγενικοί " με τον ανελκυστήρα μας, ώστε να μπορέσει και αυτός ακούραστα να μας εξυπηρετεί και να μας ξεκουράζει...

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015 10:59

Επικοινωνία


Τηλέφωνο(+30) 210 7750175

Fax(+30) 210 7789759

e-mailΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΔιεύθυνσηΙασ. Μαράτου 49,  Ζωγράφου