News Blog

Ενημερωθείτε άμεσα για όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο των ανελκυστήρων...

ΑΡΧΙΚΗNEWS BLOGΧρήσιμες ΣυμβουλέςΟδηγίες Απεγκλωβισμού

" Οι δώδεκα μύθοι του ασανσέρ " Μύθος 7ος: Πάρε τηλέφωνο... τον ασανσερά!

Πως θα χρησιμοποιήσεις σωστά τη τηλεφωνική συσκευή του θαλάμου ανελκυστήρα, σε περίπτωση εγκλωβισμού!

 

Σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές, όλοι οι νέοι ανελκυστήρες πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν τηλεφωνική συσκευή στον θάλαμο συνδεδεμένη με το αστικό δίκτυο τηλεφωνίας. Η χρήση της συσκευής αυτής, προορίζεται για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης όταν έχουμε εγκλωβισμό ατόμου στον ανελκυστήρα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με πυροσβεστική και συνεργείο συντήρησης του ασανσέρ. Χρησιμοποιούμε όμως σωστά την υπηρεσία αυτή; 

 

1) Τώρα που έχουμε τα κινητά τι να το κάνουμε το σταθερό τηλέφωνο μέσα στον θάλαμο;

 

Αν υποθέσουμε ότι θα έχουμε μαζί το κινητό μας τηλέφωνο, πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας ότι μέσα στο φρεάτιο του ανελκυστήρα το σήμα εξασθενεί δραματικά, ειδικά σε ορόφους που βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια του εδάφους. Επιπλέον, η μεταλλική καμπίνα που μας περιβάλει, αποτελεί ακόμα ένα λόγω εξασθένισης του σήματος με αποτέλεσμα να μην είναι πάντα εφικτό να πραγματοποιήσουμε κλήση μέσα από τον θάλαμο του ανελκυστήρα. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ότι η ύπαρξη συσκευής σταθερού τηλεφώνου αποτελεί πιο σίγουρη λύση για να μη βρεθούμε εκτεθειμένοι...

 

2) Αν παραστεί ανάγκη που πρέπει να απευθυνθώ ώστε ν' απεγκλωβιστώ το ταχύτερο δυνατό;

 

Σε περίπτωση εγκλωβισμού μας στο ασανσέρ, χρησιμοποιούμε το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης για να ειδοποιήσουμε το γραφείο συντήρησης του ανελκυστήρα, τη πυροσβεστική και τον διαχειριστή της πολυκατοικίας όπου είναι αρμόδιοι και εκπαιδευμένοι στον ασφαλή απεγκλωβισμό ατόμων από ανελκυστήρα. Έτσι αυξάνουμε τις πιθανότητες να βρίσκεται κάποιος από του τρεις αποδέκτες τις κλήσης μας πιο κοντά στο κτίριο και ν' απεγκλωβιστούμε ταχύτερα.

Φυσικά δε ξεχνάμε τη χρήση του κομβίου έκτακτης ανάγκης όπου θα σημάνει συναγερμό μέσα στη πολυκατοικία και μπορεί ο οποιοσδήποτε εκπαιδευμένος ένοικος ( βλέπε: "Εσύ ξέρεις ν' απεγκλωβίζεις;") να μας εξυπηρετησεί. Συνήθως η πυροσβεστική βρίσκεται πιο κοντά από το γραφείο συντήρησης του ασανσέρ, λόγω των κέντρων που εδρεύουν σε νευραλγικά σημεία της πόλης μελετημένα έτσι ώστε να επιχειρούν με όσο το δυνατό μεγαλύτερη αμεσότητα, όμως σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία με το γραφείο συντήρησης του ανελκυστήρα είναι υποχρεωτική.

 

3) Πως μπορούμε να τοποθετήσουμε τηλεφωνική γραμμή στον ανελκυστήρα της πολυκατοικίας μας;

 

Αν μένουμε σε πολυκατοικία και θέλουμε να τοποθετήσουμε τηλεφωνική γραμμή στον θάλαμο του ανελκυστήρα μας, θα πρέπει, είτε να το παραχωρήσει κάποιος ένοικος της πολυκατοικίας τη γραμμή του - κάτι που συνήθως αποφεύγεται - είτε να βγάλουμε Α.Φ.Μ  στο κτίριο και με το πρακτικό της πολυκατοικίας να πάμε στον πάροχο ώστε να μας εκδόσει κοινόχρηστη αστική γραμμή.

Στη συνέχεια ο ηλεκτρολόγος μας, αναλαμβάνει να μεταφέρει τη γραμμή από το κεντρικό ρολόι των τηλεφώνων, στο μηχανοστάσιο του ανελκυστήρα και ακολούθως το γραφείο συντήρησης του ασανσέρ ολοκληρώνει την εγκατάσταση μέχρι τον θάλαμο του ανελκυστήρα τοποθετώντας και τη συσκευή κλήσεων.

 

4) Σε τι οφείλει τη παρουσία του στους μύθους, η τηλεφωνική σύνδεση στον θάλαμο;

 

Στην περίπτωση που έχουμε τηλέφωνο στον θάλαμο, αυτό δε σημαίνει πως είμαστε απολύτως εξασφαλισμένοι ότι θα εξυπηρετηθούμε καλώντας τους αρμοδίους που αναφέραμε στη δεύτερη παράγραφο. Πρέπει να έχουμε κατά νου, πως στην περίπτωση που μένουμε σε ιδιόκτητη κατοικία ή γενικά εγκλωβιστούμε σε κτίριο που είμαστε οι μοναδικοί παρευρισκόμενοι την ώρα του συμβάντος , η τηλεφωνική επικοινωνία δε θα μας βοηθήσει σε τίποτα απολύτως, αν το κλιμάκιο που θα κληθεί να μας βοηθήσει αδυνατεί να μπει στο κτίριο!

Δεν έχει νόημα να καλέσουμε τη πυροσβεστική ή τον συντηρητή μας ενώ δεν υπάρχει κάποιος άλλος στο κτίριο να τους ανοίξει να μπουν και να φθάσουν μέχρι τον ανελκυστήρα. Αυτό είναι ένα σύνηθες λάθος που κάνουν κυρίως οι χρήστες ανελκυστήρων ιδιόκτητων κατοικιών, όπου ενώ είναι μόνοι τους στο κτίριο χρησιμοποιούν τον ανελκυστήρα, εγκλωβίζονται, αλλά δεν υπάρχει κάποιος να ανοίξει την είσοδο για όποιον έρθει απ' έξω να τους βοηθήσει.

 

Γίνεται αντιληπτός λοιπόν ο λόγος για τον οποίο μπορεί να επαληθευτεί ο 7ος μύθος... Καταλαβαίνουμε, πως είναι πιθανό η κλήση έκτακτης ανάγκης από τον θάλαμο του ανελκυστήρα, μπορεί να οδηγήσει στην αμήχανη κατάσταση εμείς να είμαστε εγκλωβισμένοι στον θάλαμο του ασανσέρ και ο "σωτήρας" μας να είναι "εγκλωβισμένος" στην εξώπορτα του κτιρίου...  

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 03 Μαρτίου 2015 12:56

Επικοινωνία


Τηλέφωνο(+30) 210 7750175

Fax(+30) 210 7789759

e-mailΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΔιεύθυνσηΙασ. Μαράτου 49,  Ζωγράφου